RSS

Azi avem 22 :X !

18 Noi

E 18 din nou. E ziua noastra :X. Azi mai adaugam inca o luna la cele 21.Am ajuns la 22 de luni …  un an si 10 luni .
In tot acest timp am ajuns sa vad prin ochii tai, tu mi-ai redat vederea, tu esti vocea cu care cant, mi-ai redat glasul … tu esti totul. Lumea poate sa-mi schimbe intreaga viata, dar nimic nu-mi va schimba dragostea pentru tine.Nu sunt fata perfecta. Nu sunt ca alea din reviste,sunt eu si atat. Si-ti multumesc,iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt.
Vreau sa te am mereu si sa fi cu mine pretutindeni. Tu esti minunea mea.Tu mi-ai dat viata, parca n-as fi trait pana sa te cunosc pe tine. Pe zi ce trece te iubesc mai mult, chiar si acum, inainte sa te vad ma cutremura stomacul.

 

 

CU TINE vreau sa rad

CU TINE vreau sa tac

CU TINE vreau sa plang

CU TINE vreau sa sper

CU TINE vreau sa iert

CU TINE VREAU TOT!

____________________________________________________


Happy B’day 2 US >:D< !


 
 

Etichete: , , , , , , ,

10 responses to “Azi avem 22 :X !

  1. Roxana

    18 Noiembrie 2010 at 00:27

    Frumos 🙂 La multi ani ! :P…eu am 2 ani si o luna de relatie si e totul foarte bine 😀

     
    • olariu cristina

      18 Noiembrie 2010 at 00:33

      Multumim 🙂
      Si voua la cat mai multe >:D< Ma bucur ca-i bine :*

       
  2. Lusio

    18 Noiembrie 2010 at 01:13

    Ma bucur sa vad cupluri asa de fericite 😀

    Sper sa va reziste „casnicia” 😆 .. cat mai mult 🙂

     
    • olariu cristina

      18 Noiembrie 2010 at 01:15

      E na … poate mai sunt cupluri fericite da’ nu ca noi :)):)) , glumesc 😀
      Multumim … de urare :p

       
  3. Alex

    18 Noiembrie 2010 at 14:40

    Te iubeesc! Happy B`day to us :>:> :X:X:X!

     
  4. addicted

    18 Noiembrie 2010 at 14:45

    Noi suntem cu ziua de 11, voi cu ziua de 18. Nu am vazut pe nimeni in blogosfera care sa sarbatoreasca ca voi/noi in fiecare luna asa. 😆
    La multi ani scumpilor.

     
    • olariu cristina

      18 Noiembrie 2010 at 14:54

      Pai nu-i bine ca sarbatorim in fiecare luna? 😀
      Mie una asa-mi place,sa nu uit ziua in care am ales sa fim impreuna si sa aiba un loc aparte acolo…in calendar 😀 , in fiecare luna 🙂
      Multumim mult pentru urare si tie cat mai multi ani impreuna cu el :). Sa va iubiti >:D<

       
      • addicted

        18 Noiembrie 2010 at 15:20

        Multumim! >:D<
        Da e frumos, tocmai de aia o facem si noi inca din prima luna de cand suntem impreuna! E un obicei placut de care speram sa ne tinem. 😀 De fapt, ne-am tinut de el 4 ani.. cred ca vom mai rezista. :))

         
        • olariu cristina

          18 Noiembrie 2010 at 20:13

          Si noi scriem de la 5 luni 😀 , ca de atunci mi-am facut blogul daca-l aveam din prima luna scriam din prima luna 😛
          Oricum e frumos,si sper si eu sa ne tinem de el 😀
          Voi cu siguranta o sa rezistati … inca multi ani de acum incolo >:D<

           

Lasă un răspuns

 
