RSS

TU …

24 Noi

… nu te-am mai vazut de cateva ore … nu te-am mai auzit de cateva minute … dar cu toate astea deja mor de dorul tau. Mi-e dor de zambetul tau.Mi-e dor sa te iau in brate … cum te tineam acum ceva timp … de fapt tu pe mine 🙂 . Mi-e dor de tine! Pentru tine respir, tu imi dai sens pe lumea asta, pe tine te vreau si pentru tine dau totul!! Ma omori cu parfumul tau, ma ucide sarutul tau si ma innebunesti cand ma imbratisezi si-mi zici ca ma iubesti …

MI-E DOR DE TINE 😦
Vreau sa facem cum ai zis tu,sa stam impreuna secunde,minute,zile,saptamani,luni,ani … si pana la urma toata viata si inca una … sa dai spaga lu’ Dumnezeu sa opreasca timpul pentru noi, atunci cand ma ti in brate.Sa traim o eternitate … si nici atunci sa nu lasam timpul sa treaca…
TE IUBESC!


 
 

Etichete: , , , ,

Un răspuns la „TU …

  1. Alex

    24 Noiembrie 2010 at 14:35

    Si mie mi-e dor de tine iubi..da nu mai ii mult..si vi acasa :X
    Te iubesc!

     

Lasă un răspuns

 
