RSS

Christmas Ornaments

28 Noi

 
8 comentarii

Scris de pe 28 Noiembrie 2010 în • Sărbători.

 

Etichete: , , , , , ,

8 responses to “Christmas Ornaments

  1. Roxana

    28 Noiembrie 2010 at 13:31

    Abia astept sa impodobesc si eu bradul 😀

     
    • olariu cristina

      28 Noiembrie 2010 at 13:36

      Idem.
      Din pacate insa nu voi fi acasa pana in seara de ajun,dar il voi imodobi atunci 🙂

       
  2. biancabibiri

    29 Noiembrie 2010 at 00:54

    Sunt superbe! Abia astept sarbatorile:X

     
    • olariu cristina

      29 Noiembrie 2010 at 06:55

      Merci Biank :*
      Si eu abia astept sarbatorile,mai rau decat in orice alt an 😀

       
  3. biancabibiri

    10 Ianuarie 2011 at 17:35

    Si acum ca au trecut, intrebarea este: au fost pe masura asteptarilor?:D

     
  4. biancabibiri

    13 Ianuarie 2011 at 15:56

    Ma bucur tare mult ca ai avut parte de niste sarbatori frumoase, asa cum ti le-ai dorit. Pana in decembrie, cand vor fi iar, o sa mai ai ceva de asteptat:P;))

     
    • olariu cristina

      13 Ianuarie 2011 at 19:41

      Da bianca , au fost pe masura asteptarilor 🙂
      Cel mai mult mi-am dorit ca el sa-mi fie alaturi de Craciun si a fost , si bineinteles ca tot aceasta imi va fi si dorinta pentru 2011

       

Lasă un răspuns

 
