RSS

De ce nu pot trai fara tine? [ Un an si 11 luni :X ]

18 Dec

  • pentru ca ma faci sa zambesc..
  • pentru ca ma iubesti nu doar pentru aspectul fizic…
  • pentru ca atunci cand tu ma imbratisezi mi se taie rasuflarea…
  • pentru ca atunci cand ma saruti, fluturii ma innebunesc…
  • pentru ca atunci cand ma atingi, lumea nu mai are sens pentru mine…
  • pentru ca iti ador zambetul…
  • pentru ca iti iubesc ochii…
  • pentru ca ai grija de mine…

  • pentru ca nu esti doar o parte din mine, esti eu…
  • pentru ca esti sincer….
  • pentru ca nu mi-e teama sa cred in tine orbeste…
  • pentru ca mi-ai dovedit de atatea ori ca ma iubesti
  • pentru ca mai ales pe mine dintre atatea…
  • pentru ca esti al meu…
  • pentru ca nu ti-e rusine sa arati lumii ca ma iubesti…
  • pentru ca nu ti-e teama sa-mi marturisesti si cele mai ascunse ganduri…
  • pentru ca nu ti cont de trecutul meu…
  • pentru ca nu-ti pasa de lume…
  • pentru ca dimineata cand ma trezesc esti prima persoana ma alinta si-mi spune ca ma iubeste….
  • pentru ca noaptea cand ma pun in pat…si-mi spui noapte buna…pot adormi linistita..
  • pentru ca de la bun inceput te-ai comportat cu mine cum am facut-o si eu…
  • pentru ca nu te-ai ferit de mine…
  • pentru ca te vreau…
  • pentru ca esti viata mea…
  • pentru ca ma privesti asa…
  • pentru ca m-ai imblanzit…
  • pentru ca m-ai invatat sa iubesc si sa cred din nou…
  • pentru ca m-ai scos din lumea care nu era pentru mine…
  • pentru ca m-ai facut sa uit de toate lucrurile urate din viata mea…
  • pentru ca esti acolo cand am nevoie de sprijin…
  • pentru ca ma faci sa zbor…
  • pentru ca mi-ai colorat lumea…
  • pentru ca as muri fericita daca tu mi-ai fi alaturi in ultima clipa…
  • pentru ca ma simt atat de norocoasa ca esti cu mine…
  • pentru ca ma intelegi…
  • pentru ca daca as pleca…a-i veni cu mine…
  • pentru ca fara tine nu am sens…
  • pentru ca imi faci viata un paradis…
  • pentru ca fiecare clipa cu tine e un vis…
  • pentru ca esti mereu in mintea mea…
  • pentru ca nu ti-e teama sa crezi in mine….
  • pentru ca te vreau fericit…
  • pentru ca nu pot rasufla daca nu te stiu al meu…
  • pentru ca fara tine as muri…
  • pentru ca fiecare cearta dintre noi ma face sa plang [si nu mi-e teama sa recunosc]…
  • pentru ca m-ai invatat ca orgoliul e o prostie, si ca mai bine faci ce spune inima…
  • pentru ca ai devenit inima mea…
  • pentru ca faci parte din viata mea…
  • pentru ca TE IUBESC … atat de mult !

Oricat de mare e furtuna afara, in bratele tale e intotdeauna un colt de paradis. Oricat de inspaimantatoare sunt tunetele si fulgerele, ecoul sarutului tau le acopera pe toate.

Te iubesc enorm :X !!!

 
 

Etichete: , , , , , , ,

2 răspunsuri la „De ce nu pot trai fara tine? [ Un an si 11 luni :X ]

  1. Alex

    18 Decembrie 2010 at 09:36

    Te iubesc!
    Tot ce ai scris mai sus..e atat de adevarat.. :X!
    Te iubesc pe tine, si tot ce insemni tu..:*!

     
  2. olariu cristina

    3 Ianuarie 2011 at 14:15

    Stiu ca e adevarat :X
    Si eu te iubesc :*:*:*

     

Lasă un răspuns

 
