RSS

Tu esti totul,esti totul meu..

10 Ian

Eu te-am gasit in ziua in care tu, la celalalt capat, ma asteptai cu ochii mari deschisi si mainile intinse.Ti-am stropit ochii cu fiinta mea si sufletul cu dorinta mea , de-atunci ai invatat sa taci, sa sti ca marile iubiri ,marile asteptari isi sporesc frumusetea prin tacere …

Chiar si absenta ta imi e deajuns,gandul meu zboara intotdeauna spre tine si te vad,iti vad zambetul,ochii,iti ating parul … iti aud vocea,aud cum imi spui vorbe dulci si imi spui ca totul va fi bine,iar eu te cred si cred in tine atat de mult incat ma las hipnotizata de vorbele tale ,de gesturile tale dar mai ales de zambetul tau!

Te am in fiecare zi,iti vorbesc,te ating,te sarut .. >:D<

Vreau sa te am o viata + o eternitate .
Vreau sa te am mereu .
Vreau sa te iubesc .
Vreau sa ma iubesti .
Vreau sa te fac fericit .
Vreau sa fim fericiti, si multe alte planuri de viitor care sunt doar in mintea noastra .

 

Te iubesc suflet :X !

 
 

Etichete: , , , , , , ,

2 responses to “Tu esti totul,esti totul meu..

  1. Alex

    11 Ianuarie 2011 at 14:19

    Si eu te iubesc, mult! :* :X

     

Lasă un răspuns

 
