RSS

Leapsa (11)

13 Ian

1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?

Jodi Picoult – O viata de rezerva pentru ca de multe ori imprumut carti si cu greu le primesc inapoi.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?

Suflete tari. Credeti ce vreti, dar mie cartea aia chiar nu mi-a placut si nu as recomanda-o.

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?

Cartile SF. Niciodata nu mi-au placut.

4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?

Pe langa SF-uri, nu as citi nici romane politiste.

5. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?

Basme, povesti. Stiti voi, Alba-ca-Zapada, Praslea, Harap-Alb, etc. Apoi Amintirile lui Creanga, Ciresarii, La Medeleni, etc.

6. Care a fost cartea copilariei tale?

Amintiri din copilarie. A cui nu a fost? 🙂

7. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?

In mod deosebit Romanul adolescentului miop.

8. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?

Cel mai iubit dintre pamanteni

9. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?

Nu ma pot decide.Am cateva pe care nu le-am citit , probabil ca as lua Confesiunile Unui Cafegiu.

10. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?

Morometii de vreo 3 ori

11. Numeste o carte plictisitoare.

Baltagul.

12. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.

Adela. ( Pentru ca mi-a luat-o colega de camera sa o citeasca 😀 )

13. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.

Am deja acasa foarte multe carti pe care vreau sa le citesc. Daca e sa cumpar una, fie ma atrage subiectul, fie stiu ca o vreau si nu o am.

 

14. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?

Trei si Humanitas.

15. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?

4 zile :)) . Adela – Garabet Ibraileanu

16. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?

Cismigiu et comp.

17. Care este scriitorul român preferat?

Mircea Eliade.

18.Care este scriitorul străin preferat?

Paulo Coelho.

19. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?

Soni – Andrei Ruse.

20. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.

Cel mai iubit dintre pamanteni. Carte geniala filmul teribil de prost. Dar imi doresc foarte mult o varianta buna.

 
2 comentarii

Scris de pe 13 Ianuarie 2011 în • Leapşa.

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

2 responses to “Leapsa (11)

  1. Adelina

    2 Iulie 2011 at 18:31

    🙂 ma bucur ca am prin preajma o fana a cartii Soni de Andrei Ruse.

     

Lasă un răspuns

 
