RSS

Deci : WooooW

24 Ian

 
 

Etichete: , , , ,

4 răspunsuri la „Deci : WooooW

  1. Lusio

    24 Ianuarie 2011 at 11:42

    WoooW daaa..

    Stiu de mult clipul si mereu il revad cu placere 😀 Tare tipul.. Mi-ar place si mie sa fac „d-astea” 😀

     
    • Lusio

      24 Ianuarie 2011 at 11:44

      Ce suspina blonda pe acolo :)) Cred ca avea un crush for him :))

       
    • olariu cristina

      24 Ianuarie 2011 at 17:09

      Eu nu am stiut de clip pentru ca nu-mi placea sa ma uit la Britain’s got talent si na , dar aseara a venit un coleg la mine si ne-am uitat la mai multe pe youtube printre care si asta si mi s-a parut super fain :). Meserias baiatu`

       

Lasă un răspuns

 
