RSS

Recomand : LIFE AS WE KNOW IT

04 Feb

Holly Berenson si Eric Messer sunt doi adulti mult prea preocupati de ascensiunea profesionala pentru a avea o viata privata normala si o relatie de cuplu stabila, motiv pentru care prima lor intalnire romantica se transforma intr-un dezastru, femeia jurand sa nu ii acorde o alta sansa tanarului cu care nu pare sa aiba nimic in comun.

Singura persoana care ii apropie pe cei doi este micuta Sophie, fiica celor mai buni prieteni ai lor pe nume Peter si Alison Novack, pe care amandoi o iubesc in egala masura si pe care o rasfata ca pe propriul copil. Atunci cand Peter si Alison decedeaza intr-un tragic accident de automobil, iar bunicul dinspre tata al orfanei se dovedeste prea batran si bolnav pentru a o putea ingriji, Holly Berenson si Eric Messer sunt numiti tutorii legali ai Sophiei si trebuie sa isi asume responsabilitatile ce decurg din aceasta calitate. Neexperimentati si ingroziti de faptul ca nu se vor ridica la inaltimea misiunii incredintate de catre prietenii lor decedati, Eric si Holly se muta in aceeasi casa si cauta o modalitate de a se intelege pentru binele copilului.

Sursa : Cinemagia.ro

 
4 comentarii

Scris de pe 4 Februarie 2011 în • Film / Documentar

 

Etichete: , , , , , , , ,

4 răspunsuri la „Recomand : LIFE AS WE KNOW IT

  1. Roxana Călinescu

    4 Februarie 2011 at 00:11

    Tocmai ce l-am văzut și eu zilele trecute ;)) Chiar mi-a plăcut și normal că l-am și recomandat.

     
    • olariu cristina

      4 Februarie 2011 at 00:13

      Eu l-am vazut acum ceva timp insa nu am apucat sa scri despre el …. sau mai bine tot am zis ca scriu dar am uitat :D.
      Si mie mi-a placut enorm ! Prima data cand am vazut trailer-ul am stiut ca o sa fie un film bun :>

       
  2. Roxana

    4 Februarie 2011 at 15:30

    Ma uit si eu ca joaca Kate Heigl in el 😛

     
    • olariu cristina

      4 Februarie 2011 at 17:53

      Joaca bine chiar :> . Astept parerea ta dupa vizionare … 🙂

       

Lasă un răspuns

 
