RSS

Astept

05 Apr

 
4 comentarii

Scris de pe 5 Aprilie 2011 în • Film / Documentar

 

Etichete: , ,

4 responses to “Astept

  1. T

    7 Aprilie 2011 at 16:06

    si eu de asemenea 🙂

     
  2. Delia

    8 Aprilie 2011 at 03:39

    Prima parte am vazut-o la cinema. Si acum imi amintesc ca radeam de ma prapadeam, si toata sala radea de rasul meu la un moment dat. =)) Abia astept sa vad si partea a doua. 😀

     
    • olariu cristina

      11 Aprilie 2011 at 08:09

      EU am vazut prima parte de vreo 3 ori :)) . Mi-a placut enorm,Sper ca si a 2-a parte sa fie macar la fel de funny ca si prima :>

       

Lasă un răspuns

 
