RSS

Te am şi te mai vreau ! 18 again ♥.

18 Mai

Imi place sa adorm langa tine si sa te simt aproape.
Imi place sa te sarut si sa simt buzele tale aproape de ale mele.
Imi place sa ma trezesc langa tine si sa vad cum te trezesti langa mine.
Imi place sa te sarut,sa te imbratisez,sa te iubesc!

La multi ani noua :* !

Te iubesc … ♥

You know you are in love when you see the world in his eyes,and his eyes everywhere in the world.
 

Etichete: , , , ,

Un răspuns la „Te am şi te mai vreau ! 18 again ♥.

  1. Alex

    18 Mai 2011 at 15:12

    Si eu te iubesc ! >:D< :*

     

Lasă un răspuns

 
