RSS

Hello,December!

01 Dec

Inca o luna s-a pierdut in timp… nu a fost o luna deloc usoara, dimpotriva! Aveam momente cand imi doream din tot sufletul sa treaca mai repede o ora, o zi, o saptamana. A fost o luna cu esecuri, dar si cu reusite. Cu lacrimi, dar si cu zambete. Cu oameni calzi si cu oameni cu care nu mai vreau sa am de a face.
Iata, luna decenbrie a venit … eu o primesc cu incredere, cu speranta dar si cu dorinta de a fi mai bine 🙂
Va urez si voua o luna plina de bucurii, plina de momente frumoase alaturi de cei dragi voua, mai ales de sarbatori si nu numai, o luna pe care sa vi-o amintiti cu drag de acum inainte! ♥

 
 

6 răspunsuri la „Hello,December!

  1. DianaEmma

    1 Decembrie 2011 at 23:51

    Eh… abia aștept prima ninsoare bună. 🙂

     
    • olariu cristina

      2 Decembrie 2011 at 10:40

      In Timisoara a fost….:)) a tinut vreo 2 zile 😕
      Eu abia astept sa vina primavara :))

       
  2. addicted

    21 Decembrie 2011 at 16:35

    Eu zic sa nu mai asteptati ca oricum vin toate! :))

     

Lasă un răspuns

 
